Обсуждаем распоряжение КМ от 18 июня, номер N 271-р

Главная Форумы Форум об оффшорах Обсуждаем распоряжение КМ от 18 июня, номер N 271-р

В этой теме 1 ответ, 0 участников, последнее обновление  Аноним 11 года/лет, 11 мес. назад.

Просмотр 2 сообщений - с 1 по 2 (из 2 всего)
  • Автор
    Сообщения
  • #13761

    Аноним

    1. Внести узгоджені пропозиції

    щодо запровадження особливого

    режиму оподаткування

    («залікових податків») для

    збиткових підприємств,

    виходячи з середніх показників

    податкового навантаження

    відповідних видів та сфер

    діяльності

    2. Розробити законопроект щодо

    внесення змін до Законів

    України «Про оподаткування

    прибутку підприємств» та «Про

    податок на додану вартість»

    щодо встановлення обмежень із

    застосування нульової ставки

    податку на додану вартість при

    здійсненні розрахунків за

    експортними операціями через

    офшорні зони, уточнення

    визначення терміна «звичайна

    ціна», впорядкування

    формування податкового кредиту

    при проведенні зазначених

    операцій та обмеження

    трансфертного ціноутворення

    3. Внести узгоджені пропозиції

    щодо запровадження

    обов’язкової реєстрації

    договорів (контрактів)

    суб’єктів

    зовнішньоекономічної

    діяльності з компаніями,

    зареєстрованими в офшорних

    зонах, та постійного

    моніторингу їх виконання

    4. Проаналізувати стан виконання

    судових рішень стосовно

    відшкодування з бюджету

    податку на додану вартість

    5. Підготувати пропозиції щодо

    удосконалення та узгодження

    податкового, митного та інших

    галузей законодавства з метою

    недопущення відмивання коштів

    через офшорні зони і

    припинення незаконного

    відшкодування податку на

    додану вартість, а також

    перегляду переліку офшорних

    зон

    6. Провести перевірки суб’єктів

    господарювання, які мають

    валові доходи у сумі

    200 млн. гривень, низький

    рівень податкового

    навантаження, сплати платежів

    до бюджету, та вжити заходів

    для недопущення застосування

    схем мінімізації податкових

    зобов’язань цими суб’єктами

    7. Внести пропозиції щодо

    законодавчого врегулювання

    строків проведення перевірок

    великих платників податків з

    20 до 90 днів та поповнення

    переліку підстав ініціювання

    таких перевірок: доручення

    Президента України, Кабінету

    Міністрів України, звернення

    народних депутатів України,

    працівників підприємств тощо

    8. Запровадити порядок

    інформування Кабінету

    Міністрів України про стан

    розрахунків з бюджетом

    суб’єктами господарювання, які

    мають валові доходи у сумі

    більше ніж 200 млн. гривень

    9. Запровадити дієвий механізм

    взаємодії контролюючих органів

    на місцях з метою забезпечення

    повноти надходження платежів

    до бюджету суб’єктами

    господарювання, які мають

    валові доходи у сумі більше

    ніж 200 млн. гривень

    10. Удосконалити порядок

    приведення індикативних

    експортних цін на продукцію

    гірничо-металургійного

    комплексу, хімічної

    промисловості до рівня

    мінімальних світових цін та

    оперативно уточнювати їх

    згідно з кон’юнктурою

    світового ринку

    11. Забезпечити оперативне

    інформування Антимонопольного

    комітету про виявлення ознак

    антиконкурентних узгоджених

    дій між суб’єктами

    господарювання відповідних

    фінансово-промислових груп

    12. Запровадити щоденний

    моніторинг:

    здійснення експортних операцій

    на суму понад 1 млн. гривень,

    встановлення відправників

    (комітентів і комісіонерів),

    покупців і отримувачів товару

    здійснення резидентами

    України — великими платниками

    податків експортно-імпортних

    операцій з так званою

    «невластивою продукцією»

    отримання права суб’єктами

    підприємницької діяльності на

    відшкодування податку на

    додану вартість на суму понад

    100 тис. гривень

    ненадходження в установлені

    строки валютної виручки

    купівлі резидентами України

    валюти на суму, еквівалентну

    1 млн. гривень і більше, та

    її перерахування за кордон

    13. Забезпечити запровадження

    паспорта угоди для експорту

    товарів

    14. Вжити заходів до протидії

    контрабандному ввозу та вивозу

    товарів, їх реалізації на

    внутрішньому ринку України на

    виконання Державної програми

    «Контрабанді — СТОП»

    15. Вжити заходів до посилення

    контролю за дотриманням

    законодавства, що регламентує

    порядок здійснення

    експортно-імпортних операцій,

    зокрема статті 37 Закону

    України «Про

    зовнішньоекономічну

    діяльність» ( 959-12 )

    16. Провести спільні перевірки

    суб’єктів

    зовнішньоекономічної

    діяльності, що здійснюють

    експорт спирту, алкогольних

    напоїв, тютюнових виробів,

    металобрухту та зерна, з метою

    виявлення і недопущення фактів

    порушення законодавства з

    питань експорту зазначеної

    групи товарів та незаконного

    відшкодування податку на

    додану вартість підприємствам,

    що здійснюють такі операції

    17. З метою недопущення фактів

    незаконного відшкодування

    податку на додану вартість, а

    також мінімізації податкових

    зобов’язань шляхом проведення

    фіктивних зовнішньоекономічних

    операцій правоохоронним

    органам України налагодити

    співробітництво з відповідними

    органами іноземних держав

    18. Провести перевірку дотримання

    строків повернення валютної

    виручки підприємствами, що

    здійснюють експортно-імпортні

    операції з використанням

    металопродукції, мінеральних

    добрив, енергоносіїв, цукру,

    спирту, зерна та іншої

    високоліквідної продукції,

    сировини і матеріалів

    19. Вжити заходів для виявлення

    та припинення незаконної

    діяльності суб’єктів

    господарювання, зокрема

    такої, що має ознаки

    фіктивного підприємництва, а

    також пов’язаної з незаконною

    конвертацією грошей

    #23644

    Аноним

    Относительно третьего пункта хотелось бы сказать, что под него попадают ЛЮБЫЕ контракты с оффшорами.

    Ранее украинские компании – импортеры, не заключали договоров с оффшорными предприятиями, из-за санкций о которых сказано в законе «Про оподаткування прибутку підприємст»

    18.3. У разі укладення договорів з нерезидентами, що розташовані в офшорних зонах або рахунки яких розташовані в офшорних зонах, чи при укладенні договорів, які передбачають здійснення оплати товарів (робіт, послуг) на користь нерезидентів, розташованих в офшорних зонах, незалежно від того, чи здійснюється така оплата безпосередньо або переведенням з використанням рахунків інших резидентів або нерезидентів, витрати платників податку, пов’язані з придбанням таких товарів (робіт, послуг), включаються до складу їх валових витрат у сумі, що становить 85 відсотків від вартості таких товарів (робіт, послуг).

    Никаких санкций по экспортным операциям пока нет, но в случае введения регистрации по любым контрактам с оффшорами, придется регистрировать контракты и экспортерам.

    Если будет введена регистрация контрактов с оффшорами, то более целесообразным представляется заключение договоров экспорта украинских компаний с компаниями, зарегистрированными в странах, не входящими в список оффшоров КМ.

Просмотр 2 сообщений - с 1 по 2 (из 2 всего)

Для ответа в этой теме необходимо авторизоваться.